היי
לידה
ברוכות הבאות ל"ליס"
איכילוב "ליס"
מאת: פרופ' יריב יוגב, מנהל בית החולים "ליס" ליולדות ונשים

ברוכה הבאה לביה"ח "ליס" ליולדות ולנשים. ראשית - נברך אותך במזל טוב לקראת הלידה המתקרבת ובאה!

אצלנו ב"ליס", תוכלי למצוא כ4 מערכי טיפול שונים שמקיפים מקצה לקצה את צרכי הבריאות הנשית: החל מהיריון ולידה, יילודים פגים, פריון ורפואת נשים. בנוסף למערכים אלו - תוכלי למצוא גם יחידות עצמאיות אשר פועלות בתחום האולטרה-סאונד ורפואה גניקו-אונקולוגית.

הצוות שלנו מורכב מעשרות רופאות ורופאים בכירים שונים, בעלי תחומי התמחות ייעודים ומביאים איתם ניסיון רב ועשיר, תמצאי אצלנו גם אחיות ומיילדות ותיקות שהעבודה שלהן - היא דרך חיים עבורן. בנוסף, גם גורמים מקצועיים בשלל תחומים נוספים: תחום הפסיכולוגיה, העבודה הסוציאלית, תחום התזונה והטיפול המיני. חוקרים ועובדי מעבדה, טכנאים, גורמי אדמינסטרציה ומעטפת שלמה שתוכל לספק מענה לכל הצרכים שלך במהלך ההיריון והלידה.

כל אחד ואחת מאיתנו, פועלים שנוכל להמשיך להעניק לנשים וליילודים את הטיפול המתקדם ביותר, המקצועי ביותר, והטוב ביותר בחזית רפואת המיילדות ורפואת הנשים. באמצעות המבנה הזה והודות לכל הצוות הייחודי שלנו, ביה"ח "ליס" משרת את האוכלוסיה הגדולה ביותר והמגוונת של מטרופולין ת"א - וגם זו שנמצאת מחוץ - תוך כדי רגישות יתר ומענה מיומן ומקצועי לצרכים ייחודים של כל קבוצה וכל אישה.

מחכים לראותך, "ליס".

02:21